CYTATY

"Nadzieja przychodzi do człowieka wraz z drugim człowiekiem."

czwartek, 9 października 2014

Wojciech Cejrowski boso do Oświęcimia

W ostatni piątek tj 3go października 2014 zostałam, wraz z opiekunem zaproszona na spotkanie z Wojciechem Cejrowskim w Oświęcimiu! ;)
Było super!
Całe dwie godziny tak się śmiałam, że aż bałam się ataku mojej astmy :)
Po oficjalnym występie Wojciech Cejrowski przez ponad godzinę rozmawiał i rozdawał autografy wszystkim chętnym słuchaczom.
Też dostałam od niego autograf - z dedykacją!
Bardzo, ale to bardzo udany wieczór!
Po ciągłych zabiegach i siedzeniu całymi tygodniami w domu było to dla mnie wyjątkowe wydarzenie!



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz!

Jak Pomóc ...

Dowolną wpłatą na konto fundacji Avalon. Rachunek: 62 1600 1286 0003 0031 8642 6001 (tytuł wpłaty: Wątroba 3259) pomożecie mi Państwo sfinansować kolejne wizyty u specjalistów, zabiegi operacyjne, zakup środków medycznych i rehabilitację, urozmaicić codzienność, za co bardzo serdecznie z góry dziękuję!