CYTATY

"Nadzieja przychodzi do człowieka wraz z drugim człowiekiem."

czwartek, 10 lipca 2014

Bardzo chcę się uczyć !

Trzy wizyty u jednego specjalisty (niezbędne dla mojego zdrowia i życia, obecnie co miesiąc u niego jestem) to koszt nauki za cały semestr w Szkole Języka Japońskiego przy Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie.

Zmarnowałam już jeden rok...
Ciężki dla mnie i dla mojej rodziny.
Było niewesoło, nadal nie ma "HURA!" ale jest lepiej. Z moim zdrowiem.
Pojawiły się jakieś tam perspektywy i małe światełko w tunelu.

Co będzie?

Czas pokaże ...

Wierzę, że znów się pozbieram...

Jednak czy wystarczy funduszy na szkołę? Mimo, że rodzice robią co mogą i ile mogą to priorytetowo muszą opłacać moje leczenie: wizyty, leki, dojazdy, zabiegi, środki medyczne....

Nie narzekam...

Jestem!

Ale jak wszyscy, bardzo chciałabym robić "COŚ".

Bardzo chciałabym się uczyć!
Spełniać swoje marzenia i być między innymi ludźmi.

Dowolną wpłatą na konto fundacji Avalon nr. rach 62 1600 1286 0003 0031 8642 6001, (tytuł wpłaty: Wątroba 3259) Pomożecie mi Państwo sfinansować kolejne wizyty u specjalistów, zabiegi operacyjne, zakup środków medycznych i rehabilitację, urozmaicić codzienność, za co bardzo serdecznie z góry dziękuję!

Ostanie f-ry i paragony (nie wszystkie) na moje leczenie, do tego tydzień w szpitalu, poważny zabieg -  kolejny przede mną... to już ponad 1.000 pln, a dojazdy? a inne niezbędne potrzeby?

Proszenie innych o finansowe wsparcie, wcale nie jest takie proste i łatwe... Ale czasem nie ma się wyboru, i trzeba pochylić głowę, przełknąć dumę... Bo, sami bez wsparcia ludzi dobrej woli, bez pomocy, nic nie wskóramy ...
Nie wyrażam zgody na upublicznianie poniższych zdjęć!

"Nie potrzebuje skrzydeł by latać, potrzebuje ludzi dzięki którym nie upadnę"



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz!

Jak Pomóc ...

Dowolną wpłatą na konto fundacji Avalon. Rachunek: 62 1600 1286 0003 0031 8642 6001 (tytuł wpłaty: Wątroba 3259) pomożecie mi Państwo sfinansować kolejne wizyty u specjalistów, zabiegi operacyjne, zakup środków medycznych i rehabilitację, urozmaicić codzienność, za co bardzo serdecznie z góry dziękuję!