CYTATY

"Nadzieja przychodzi do człowieka wraz z drugim człowiekiem."

piątek, 4 lipca 2014

Kocham Japonię!


Kocham Japonię, Japończyków, Gejsze, Mangę, Górę Fuji, Tokio, Kioto, Kwitnące Wiśnie i w ogóle wszystko co japońskie!!!
Kocham od kiedy pamiętam, już jako mała dziewczynka zakochałam się w tym kraju, kulturze, ludziach.

Kiedyś uczyłam się języka japońskiego, niestety nie udało mi się kontynuować nauki.
Miałam okazję grać Japonkę w przedstawieniu w szkole ;)
Od znajomej z Tokio dostawałam systematycznie drobne prezenty i pocztówki ( kocham pocztówki :) ).
Obdarowywała mnie dziwnymi, sympatycznymi japońskimi drobiazgami ;) a to figurki, a to pałeczki, rybki, kotki, ciastka sushi, nawet sznurówki :D
Wysłała mi kilka pocztówek, a wszystko dlatego że sama kiedyś zakochała się w Japonii, tyle tylko że jej udało się tam wyjechać na studia, i rozumiała moją miłość i tęsknotę do tego kraju.
Znałyśmy się wyłącznie z netu ;)

Moi znajomi i przyjaciele wiedzą dobrze, że mam świra na tym punkcie :D
Nawet mój pokój cały urządzony jest w tym stylu.
Pomijam fakt że przez pewien okres czasu próbowałam za wszelką cenę stać się Japonką :D

Mam marzenie odwiedzić Japonię, ale to akurat marzenie z kosmosu.
Mój stan zdrowia nie pozwoli mi na taką przygodę :(

Ale chętnie poszła bym na kurs japońskiego, albo do szkoły....
Fajnie by było spotkać się na jakiejś imprezie czy wystawie o tej tematyce.
Jak kiedyś w końcu wybiorę się na spotkanie z kulturą japońską chętnie o tym napiszę na blogu ;)

Na razie to nawet nie wiem jak smakuje prawdziwe sushi :D :D :D

Pozdrawiam ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz!

Jak Pomóc ...

Dowolną wpłatą na konto fundacji Avalon. Rachunek: 62 1600 1286 0003 0031 8642 6001 (tytuł wpłaty: Wątroba 3259) pomożecie mi Państwo sfinansować kolejne wizyty u specjalistów, zabiegi operacyjne, zakup środków medycznych i rehabilitację, urozmaicić codzienność, za co bardzo serdecznie z góry dziękuję!