CYTATY

"Nadzieja przychodzi do człowieka wraz z drugim człowiekiem."

środa, 2 lipca 2014

Witam, właśnie zaczynam blogować ;) Poznajmy się!

Mam na imię Weronika, mam 21 lat.
Urodziłam się z przepukliną oponowo-rdzeniową na odcinku lędźwiowym.
Pierwszą operację na kręgosłupie miałam tuż po narodzinach.
Całe swoje życie walczę o zdrowie.
Leczę się u kilku specjalistów naraz.
Jestem już po wielu zabiegach operacyjnych i wciąż przechodzę kolejne.
Noszę w sobie cały bagaż chorób współistniejących:
  • wodogłowie,
  • obustronne wodonercze,
  • stopy końsko-szpotawe,
  • mam tylko częściowe czucie,
  • lordozę,
  • skoliozę,
  • wadę wzroku,
  • a do tego doszła ostatnio astma alergiczna.
Pomiędzy jedną a drugą bitwą o zdrowie staram się funkcjonować normalnie, na ile jest to możliwe w moim stanie zdrowia.

Linki do grafik google z moją chorobą, wybrałam tylko trzy... losowo, bo astma i wodonercze też są bardzo poważnymi chorobami, tak samo jak chore oczy i inne moje choroby, ale nie sposób wszystko zmieścić... zobacz koniecznie aby lepiej zrozumieć z czym walczę! Zobacz :

1. Przepuklina oponowo-rdzeniowa

2. Wodogłowie

3. Stopy

PROSZĘ O POMOC W CODZIENNYCH ZMAGANIACH

Pomożecie mi Państwo sfinansować kolejne wizyty u specjalistów, zabiegi operacyjne, zakup środków medycznych i rehabilitację, urozmaicić codzienność, za co bardzo serdecznie z góry dziękuję.

•Przekazując 1% podatku Fundacji Avalon
KRS fundacji: 0000270809 wpisując w Cel szczegółowy: W.ątroba, 3259


•Przekazując darowiznę, w tytule wpłaty proszę podać nazwisko i numer członkowski nadany przez Fundację: W.ątroba, 3259 (ten dopisek jest bardzo ważny inaczej wpłata nie zostanie przekazana na moje leczenie).


Fundacja Avalon - Bezpośrednia Pomoc Niepełnosprawnym,
ul. Michała Kajki 80/82 lok. 1,
04-620 Warszawa
BNP Paribas Bank Polska SA, numery rachunków odbiorcy:
Rachunek złotowy PLN: 62 1600 1286 0003 0031 8642 6001

Rachunek walutowy EUR: IBAN: PL07 1600 1286 0003 0031 8642 6021
Rachunek walutowy USD: IBAN: PL77 1600 1286 0003 0031 8642 6022

Zobacz informacje o mnie na stronie Fundacji Avalon: http://www.fundacjaavalon.pl
w dziale 'podopieczni' wpisz moje nazwisko.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz!

Jak Pomóc ...

Dowolną wpłatą na konto fundacji Avalon. Rachunek: 62 1600 1286 0003 0031 8642 6001 (tytuł wpłaty: Wątroba 3259) pomożecie mi Państwo sfinansować kolejne wizyty u specjalistów, zabiegi operacyjne, zakup środków medycznych i rehabilitację, urozmaicić codzienność, za co bardzo serdecznie z góry dziękuję!